5 Eylül 2015 Cumartesi

Yusuf ile Dörtyol gezisi

Uzun zamandır uzun mesafeli bir gezi yapamamaktan şikayet ederken buğün arkadaşım Yusuf un yeni bisikletiyle şehirde olduğunu öğrendim ve birlikte dörtyola gitmeye karar verdik.Öğlen 12 gibi yola çıktık ve Yusuf un yeni bisikleti gerçekten harika.
Saat 2 gibi dörtyolun girişinde Dutaltı kebabcısında öğle yemeği molası verdik , servis ve kebablar tatmin edici tavsiye edilir.
Yemek sonrası kısa sürede dörtyola ulaştık , tabela önü klasik fotolarımızı çektirdik :)
Dörtyol sapağında sola gittiğinizde şehrin merkezine , sağa gittiğinizde ise sahile ulaşırsınız , biz buğün sahile gidecektik ve öyle yaptık.
O kadar yol gelmişken denize girmeden olmazdı , dönüş yolu için karanlığa kalmamak adına hızlı bir denize girme gerçekleştirdim.
Dönüş yolunda 10 km nin üzerinde Yusuf un yarış biskletini deneme imkanım oldu.Bisiklet çok kısa sürede hızlanıyor ve çok az bir enerji harcayarak yüksek hızlarda yol alınabiliyor.Benim bisikletimle yetşmenin imkanı yok ,Selesi rahatsız edici ama zamanla alışılıyor veya olmadı jel destekli bsikletci taytı giyile bilir , zaten yarış bisikleti almayı düşünüyordum , bu makinayı kullandıktan sonra iyice emin oldum ki bisiklet sporunu hobi olarak yapıyorsan ve uzun mesefeleri rahatca katedmek istiyorsan en mantıklı seçim kesinlikle yarış bisikleti.
Buda Strava kaydımız

Bu güzel geziyi birlikte yaptığım Yusuf Arkadaşıma çok teşekkür ederim , Kısmetse nice gezilere beraber çıkarız inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder