21 Ocak 2016 Perşembe

Kışın bisiklet sürmek

Bisiklet denilince birçoğumuzun aklına bahar aylarında sürülen ve yazın hava sıcaklığı çok arttığında bir kenara kaldırılan ulaşım aracı geliyor.Benim gibi hobisi bisiklet olanlar ise yaz kış bisiklet sürmek ister fakat bahar ve yaz aylarında alınan keyif kışın azalmakta da olsa sürmeye devam ediyorum.Yaz aylarına göre ne gibi farklar var bunlardan bahsedeyim.
1-Yazın alt üst formayı giyip çıkıyordum fakat 5-6 derecelik kapalı havalarda bisiklet formasının üzerine eşofman takımı giyiyorum.
2-Hava kapalıysa gözlüğümü açık renkli cam takıyorum , güneş olmasa dahi tozdan korunmak için.
3-Su tüketimi fazla olmuyor ama yinede yanımda bulunduruyorum boğazım kuruduğunda iyi oluyor.
4-Su yerine termosum var kışın çay harika oluyor.
5-Kulakları içine alan kapalı bir maske ve kapalı eldiven almayı düşünüyorum ki en son sürüşümde en çok kulaklarım ve ellerim üşüdü.
6-Yağmur yağmadığı müddetçe Osmaniye de 12 ay bisiklet sürmek mümkün bu yönüyle memleketimi seviyorum.
Kış demişken şöyle bulutlu bir kaç kış manzarı koymadan olmaz .
Son olarak yağmurlu bir günde çekilmiş bir fotoğraf koyayım.Bir başka yazıda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder